Všeobecné obchodní podmínky
pro poskytování služeb manikúry, nehtového designu a pedikúry
Článek I. Základní ustanovení
1.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen "VOP") upravují práva a povinnosti mezi poskytovatelem služeb (dále jen "Poskytovatel") a klientem (dále jen "Klient") v oblasti služeb manikúry, pedikúry a nehtového designu.
1.2. Poskytovatel:
Barbora Urbanová, OSVČ
Sídlo/Místo podnikání: Černokostelecká 452/64, Říčany u Prahy 25101
IČO: 49499661
Kontakt: info@nehtyricany.cz, Tel.: 732418801
(dále jen "Poskytovatel")
1.3. Klientem se rozumí fyzická osoba, která si u Poskytovatele objedná službu.
1.4. Tyto VOP jsou pro obě smluvní strany závazné a Klient s nimi souhlasí okamžikem objednání služby.
1.5. Objednáním konkrétního termínu služby nebo objednáním dárkového poukazu (osobně, telefonicky, emailem, SMS) projevuje kupující svůj souhlas s všeobecnými obchodními podmínkami provozovatele.
Článek II. Objednání služeb a uzavření smlouvy
2.1. Objednání služeb probíhá:
- telefonicky na čísle: 732418801
- sms na čísle: 732418801
- e-mailem na adrese: info@nehtyricany.cz
2.2. Potvrzením objednávky (např. e-mailem, SMS) je mezi Klientem a Poskytovatelem uzavřena smlouva o poskytování služeb, jejíž součástí jsou tyto VOP.
2.3. Klient je povinen poskytnout pravdivé a úplné údaje nutné k objednání služby.
Článek III. Ceny a platební podmínky
3.1. Ceny služeb jsou uvedeny v aktuálním ceníku Poskytovatele, který je k nahlédnutí v provozovně a na webových stránkách www.nehtyricany.cz . Poskytovatel si vyhrazuje právo ceník aktualizovat. Pro Klienta platí cena aktuální v době objednání služby.
3.2. Platba za poskytnuté služby probíhá:
- hotově v provozovně
- vygenerováním QR kódu
3.3. Dárkové poukazy mají platnost 6 měsíců od data vystavení, pokud není uvedeno jinak. Po uplynutí této doby pozbývají platnosti bez nároku na vrácení peněz.
3.4. Klient má termín závazně potvrzen až po úhradě 50% zálohy, která je hrazena na základě vygenerovaného QR kódu zaslaného poskytovatelem. Neuhrazená záloha = termín není rezervovaný.
4.4. Uhrazená záloha bude při uskutečnění služby odečtena z konečné ceny.
Článek IV. Storno podmínky a poplatky
4.1. Klient má právo sjednaný termín zrušit nebo přesunout, avšak je povinen tak učinit včas, s ohledem na možnost obsazení termínu jiným Klientem.
4.2. Zrušení/přesunutí termínu musí být provedeno písemně e-mailem nebo SMS, aby bylo možné doložit přesný čas zrušení.
4.3. Storno poplatky z plné ceny objednané služby:
Doba zbývající do začátku termínu a výše storno poplatku :
Více než 48 hodin 0 % (zrušení bez poplatku)
Méně než 48 hodin 50 % z ceny služby
Méně než 24 hodin 100 % z ceny služby
Klient se na termín nedostaví (no-show) 100 % z ceny služby
4.4. Poskytovatel si vyhrazuje právo v individuálních případech (např. náhlé vážné zdravotní potíže doložené potvrzením) storno poplatek prominout.
4.5. Storno poplatek je splatný do 2 pracovních dnů od data zrušení termínu.
4.6. V případě neuhrazení stanovené storno částky vzniká poskytovateli právo požadovat náhradu dle § 2913 a násl.zákona č. 89/2012Sb., občanský zákoník.
Článek V. Práva a povinnosti stran
5.1. Klient je povinen informovat Poskytovatele o svém aktuálním zdravotním stavu, alergiích, kožních onemocněních, užívaných lécích, či jiných okolnostech, které by mohly mít vliv na poskytnutí služby nebo ohrozit zdraví Klienta či Poskytovatele (např. plísně, bradavice, otevřené rány).
5.2. Poskytovatel má právo odmítnout poskytnutí služby, pokud Klient neposkytne relevantní informace dle bodu 5.1., jeví známky infekčního onemocnění, nebo je pod vlivem alkoholu či omamných látek.
5.3. Klient je povinen dodržovat provozní řád a hygienické předpisy provozovny.
5.4. Poskytovatel se zavazuje poskytnout služby s náležitou odbornou péčí, v souladu s hygienickými normami a za použití kvalitních a bezpečných přípravků.
Článek VI. Reklamační řád (Odpovědnost za vady)
6.1. Klient má právo uplatnit reklamaci na kvalitu poskytnutých služeb a to již v průběhu jejich poskytování. Skryté vady je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu, nejlépe ihned po zjištění vady, nejpozději však do 24 hodin od poskytnutí služby.
6.2. Reklamace musí být uplatněna písemně e-mailem či sms a musí obsahovat popis vady a požadovaný způsob řešení (např. bezplatná oprava, opětovné poskytnutí služby, sleva).
6.3. Poskytovatel reklamaci posoudí a o způsobu vyřízení rozhodne ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena do 30 dnů, pokud se Klient s Poskytovatelem nedohodne na delší lhůtě.
6.4. Záruka se nevztahuje na vady způsobené Klientem (např. mechanické poškození nehtů, nedodržení doporučené péče po ošetření).
Článek VII. Ochrana osobních údajů
7.1. Poskytovatel zpracovává osobní údaje Klienta v souladu s platnými právními předpisy (GDPR a Zákon o ochraně osobních údajů). Podrobnosti o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v samostatném dokumentu "Zásady ochrany osobních údajů" v provozovně a na webových stránkách.
Článek VIII. Závěrečná ustanovení
8.1. Tyto VOP platí ve znění uvedeném na webových stránkách Poskytovatele v den objednání služby.
8.2. Právní vztahy těmito VOP neupravené se řídí právním řádem České republiky, zejména občanským zákoníkem.
8.3. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 1. prosince 2024
